Підприємство-виробник KOSPEL S.A. у Кошалині гарантує покупцю-користувачу безвідмовну роботу пристрою з дня продажу підтверджену печаткою та підписом торгуючої організації протягом:
- Електричні котли опалення – 12 місяців;
- Електричні проточні водонагрівачі та накопичувальні типу POC – 12 місяців;
- Горизонтальні теплообмінники ГВП – 48 місяців;
- Вертикальні теплообмінники ГВП – 60 місяців;
- Накопичувальні водонагрівачі OSV:
- бак – 60 місяців;
- інші частини -12 місяців.
Умовою гарантії для накопичувальних водонагрівачів та теплообмінників ГВП є періодична, підтверджена документально заміна магнієвого анода(ів) (див. інструкція).
- Гарантія відраховується з дня купівлі-продажу підтвердженого документа, печаткою та підписом організації, що торгує, або рахунку-чека.
- Покупець-користувач під загрозою втрати гарантійних прав та власної безпеки зобов’язаний доручити встановлення пристрою спеціалізованому обслуговуючому підприємству або авторизованому сервісному центру Коспел.
- У разі виявлення несправності покупець – користувач повинен проінформувати звідси АСЦ чи Kospel S.A. протягом 7 днів від дати виникнення несправності. У разі аварії теплообмінника ГВП необхідно безпосередньо поінформувати Kospel S. A. про гарячу інфолінію.
- Виробник несе гарантійну відповідальність лише тоді, коли несправність виникла внаслідок виробничого дефекту.
- Виробник залишає за собою право вибору: усунути дефект або замінити новий пристрій.
Гарантійний ремонт у уповноваженому АСЦ здійснюється безкоштовно. - Виробник зобов’язується здійснити гарантійний ремонт протягом 14 днів від дати доставки несправного пристрою до уповноваженого АСЦ, за наявності в АСЦ запасних частин. У разі відсутності необхідних ремонту запчастин, сервісний центр негайно замовляє необхідні запчастини та усуває несправність протягом 1 робочого дня з моменту їх отримання.
- Наявність гарантійного талону та документа купівлі обладнання для виконання гарантійних зобов’язань є обов’язковою умовою.
- Гарантійний термін продовжується на час, протягом якого покупець-користувач не міг користуватися обладнанням внаслідок виробничого дефекту.
- Гарантія не поширюється на:
- пошкодження, спричинені недотриманням правил встановлення та експлуатації пристрою, що містяться в інструкції з обслуговування;
- механічні пошкодження;
- пошкодження, спричинені відкладенням накипу на нагрівальних елементах;
- пошкодження, спричинені експлуатацією у приміщеннях, де температура опускається нижче 0°С;
- ушкодження, спричинені втручанням неуповноважених осіб;
- пошкодження, спричинені використанням не відповідного теплоносія у системі;
- пошкодження, спричинені замерзанням теплоносія у системі;
- пошкодження, спричинені аварійним відключенням електроживлення;
- пошкодження, викликані форс-мажорними обставинами (удари блискавки, сильні стрибки електричної напруги, внаслідок короткого замикання мереж живлення тощо).