Гарантія

Підприємство-виробник KOSPEL S.A. у Кошалині гарантує покупцю-користувачу безвідмовну роботу пристрою з дня продажу підтверджену печаткою та підписом торгуючої організації протягом:

  1. Електричні котли опалення – 12 місяців;
  2. Електричні проточні водонагрівачі та накопичувальні типу POC – 12 місяців;
  3. Горизонтальні теплообмінники ГВП – 48 місяців;
  4. Вертикальні теплообмінники ГВП – 60 місяців;
  5. Накопичувальні водонагрівачі OSV:
    • бак – 60 місяців;
    • інші частини -12 місяців.

Умовою гарантії для накопичувальних водонагрівачів та теплообмінників ГВП є періодична, підтверджена документально заміна магнієвого анода(ів) (див. інструкція).

  1. Гарантія відраховується з дня купівлі-продажу підтвердженого документа, печаткою та підписом організації, що торгує, або рахунку-чека.
    1. Покупець-користувач під загрозою втрати гарантійних прав та власної безпеки зобов’язаний доручити встановлення пристрою спеціалізованому обслуговуючому підприємству або авторизованому сервісному центру Коспел.
    2. У разі виявлення несправності покупець – користувач повинен проінформувати звідси АСЦ чи Kospel S.A. протягом 7 днів від дати виникнення несправності. У разі аварії теплообмінника ГВП необхідно безпосередньо поінформувати Kospel S. A. про гарячу інфолінію.
  2. Виробник несе гарантійну відповідальність лише тоді, коли несправність виникла внаслідок виробничого дефекту.
  3. Виробник залишає за собою право вибору: усунути дефект або замінити новий пристрій.
    Гарантійний ремонт у уповноваженому АСЦ здійснюється безкоштовно.
  4. Виробник зобов’язується здійснити гарантійний ремонт протягом 14 днів від дати доставки несправного пристрою до уповноваженого АСЦ, за наявності в АСЦ запасних частин. У разі відсутності необхідних ремонту запчастин, сервісний центр негайно замовляє необхідні запчастини та усуває несправність протягом 1 робочого дня з моменту їх отримання.
  5. Наявність гарантійного талону та документа купівлі обладнання для виконання гарантійних зобов’язань є обов’язковою умовою.
  6. Гарантійний термін продовжується на час, протягом якого покупець-користувач не міг користуватися обладнанням внаслідок виробничого дефекту.
  7. Гарантія не поширюється на:
    • пошкодження, спричинені недотриманням правил встановлення та експлуатації пристрою, що містяться в інструкції з обслуговування;
    • механічні пошкодження;
    • пошкодження, спричинені відкладенням накипу на нагрівальних елементах;
    • пошкодження, спричинені експлуатацією у приміщеннях, де температура опускається нижче 0°С;
    • ушкодження, спричинені втручанням неуповноважених осіб;
    • пошкодження, спричинені використанням не відповідного теплоносія у системі;
    • пошкодження, спричинені замерзанням теплоносія у системі;
    • пошкодження, спричинені аварійним відключенням електроживлення;
    • пошкодження, викликані форс-мажорними обставинами (удари блискавки, сильні стрибки електричної напруги, внаслідок короткого замикання мереж живлення тощо).